domingo, 13 de marzo de 2011

Recuperador StressNutril Nutrisport! La millor solució!



Avui presentem i recomanem el producte de Nutrisport, StressNutril. Recuperador de la casa Nutrisport, ideal per la bona recuperació i reposició de tots el nutrients perduts en el desgast físic i dels necessaris per construïr una millor musculatura per les seguents sortides.
La composició és inmillorable. Aporta un 44% de proteïna per cada 100g de producte, un 50% de hidrat de carboni per abastir a la musculatura del glucógen gastat, així com Aminoàcids ramificats, L-glutamina, magnesi, vitamina C, B1, B2, B6. a part de una extensa llista de aminoàcids esencials, indispensables per la reconstrucció muscular.
La presentació és en un envàs de 800 grs. amb un medidor incorporat monodosis. (1 més de durada aprox.)
L'hem més que provat i el qualifiquem de indispensable com molts ja sabeu com a complement al entrenament.
Aquest més hi ha una Oferta a 27,90€ (millor preu que hi
ha hagut mai) a més de un StimulRED Shot de regal.

PVP pack: 38€

3 comentarios:

  1. Gran oferta!!!!
    La recomano a tots els que avui us heu passat de pistonada.
    Jo encara en tinc, però avui no m'ha fet falta la veritat.

    ResponderEliminar
  2. va nois/es aprofiteu aquesta gran oferta que avui us he vist arribar més que justets. :-)

    us tinc que dir que el meu nou entrenador secret, m'ha recomanat de totes totes aquest producte i li faré cas.

    ens veiem.

    ResponderEliminar
  3. carai quim! vens al lado de la luz desde el oscuro! així m'agrada! :)

    ResponderEliminar