martes, 30 de noviembre de 2010

Prova Trek Madone 5.2 2011 by Jordi R.


TREK MADONE 5.2 Gràcies a la botiga Munt bikes he pogut provar la nova trek madone 5.2.
La 5.2 és una autentica Madone amb shimano ultegra de 20011.El cuadre és una joia d´enginyeria,cables per dins del cuadre, eix BB90,sensor de cadència integrat al cuadre... La bici és rígida cómode i lleugera i estéticament molt maca...i una mica cara ( les joies tenen aquest defecte).
El grup fúnciona molt bé, més ràpid que el 105,precis i amb un preu molt raonable.
El pitjor de la bici són les rodes...no estan al nivell d´aquesta bici.. Despres de provar la trek en una de les sortides de la grupeta amb pujades,baixades,escapades i petades a Collsacreu puc dir que la trek és una molt gran bicicleta ja que te tot el que es pot demanar a una bici d´aquest nivell.Es rigida,lleugera,comoda,maca i amb glamour...llàstima que la tinc que tornar. JORDI ROIG I MONTSANT

2 comentarios:

  1. Jo també vaig tenir el plaer de provar la nova madone 5.2 i coincideixo plenament amb el que ha escrit el Jordi. Però la meva perspectiva és diferent perquè tinc la madone 5.2 de l'any passat i he notat que la nova és més lleugera i rígida, l'estètica és més llampant mentre que l'altre era més discreta en la combinació de colors, però el nou ultegra no funciona tan fi com l'ultegra sl que porta la vella, encara que canvia de meravella i millora l'aspecte visual amb el cablejat de les manetes per dins de la cinta. De totes maneres he notat el tacte dur per frenar, han millorat l'accés dels dits però has de fer força i has d'agafar la maneta (més gruixuda i de composite)pel mig o per baix per fer-ho bé, però això ja li passava a l'altre ultegra. Respecte a les rodes té raó el Jordi, una bici d'aquesta gama hauria de montar unes rodes millors i menys pesades. El cablejat intern és una passada, el quqadre està més sobredimensionat i robust, però ja veurem a còpia de quilòmetres i vibracions si no apareixen sorolls... No hi entenc gaire d'angles, espessors, materials, etc. però la impressió que m'ha donat és que es tracta d'una bici més còmode que no pas agressiva. Per cert, si alguna cosa seria millorable, rodes a part que valen molts calés, seria el "sillín" que sembla molt senzill i tou. Jo vaig fer una mica de trampa i la vaig provar amb un "san marcos" i unes rodes shamal (el pes estava per sota dels 7,1 quilos)

    ResponderEliminar