miércoles, 18 de mayo de 2011

BREVET 300KM, Per Jordi Roig


La brevet de 300 km jà és de les que fan mal.Aquest any el Lluis no va poder venir ja que s´ha operat d´una hernia inginal...
aquesta brevet va dedicada a tú.
En Lluis no hi era peró a cambi varen venir el Xavi Carrillo i el Jose Prestamo...dos locomotores...collons com tiren aquests dos. Arribo a Manresa amb el meu sogre el Divendres i fem nit al parquing del pavelló dins l´autocaravana. Ens llevem a les 5.00 i a les 5.30 ja veig al Jose vestit de curt(aquest tiu no té fred)i jo quasi de hivern...ens saludem i ales 6.00 ja arranquem junt amb el Xavi.
Sortim de Manresa direcció Vilafranca per carreteres super tranquiles i tot xerrant ja fem kilometres,de moment els meus dos gregaris els tinc lligats amb una corda curta..el tema de conversa dels breveterus es la PARIS-BREST-PARIS...jo vaig agafant consells de tots el veterans..ja que espero poder ser-hi. Avans d´arribar al port de Prades deixo anar els dos gregaris cap endavant per que vaguin treient les " pegatines" a tot deu,i també ens deixin respirar a mí i al company de Brevets Adrià...i de pas encarreguin els bocates,així estalviem temps je que els nuvols amenaçen pluja...segellem el tercer control(km 146) i ja tirem cap el pròxim.El recurregut es guapissim...i dur ,tant per culpa del desnivell ,que el fina serà de 3700,com per culpa del dos màquines que portava de companys,ells solets a fondo i donant-se relleus,i els altres a roda petin però a la vegada disfrutan de la velocitat de creuer...i així anem fen fins a la Panadell(km253),parem a segellar i ens fotem cuatre donuts,coca-cola,i sant tornem-hi que la locomotora arrenca i ja no para fins a Manresa.....i es clar com a bons gregaris que són em deixen guanyar...el lider és el lider. Ens dutxem i jo ja penso en el recorregut de la de 400,potser la brevet més dificil.
Em sembla que el Jose i el Xavi han disfutat d´aquesta manera de fer ciclisme que són les brevets,ni millor ni pitjor,diferent. Encara que m´han fet patir s´han portat molt bè,peró o ells entrenen menys o jo haig d´entrenar molt més. Per cert Quim Montmany,només et queixes al bloc de MuntBike,moltes vegades amb raó,..si vols disfruta d´un dia de ciclisme,respectar els semafors,patir,i viure un altre ambient,podries venir a la brevet de 400...sempre i quan m´esperis... PD: Aixo són quatre linees per fer-vos una ideadel que és una brevet,perdoneu les meves faltes d´ortografia i la meva poca facilitat d´expressió escrita...l´any vinent m´agraderia que vingues més gent de la meva grupeta...us ho penseu i em dieu alguna cosa pel pròxim any,us agradarà. Per cert m´agraden les brevet però ja trobo a faltar les nostres carreres dominicals....fins aviat.
JORDI ROIG i MOTSANT

4 comentarios:

  1. Per mi ha sigut una experiència molt maca que penso repetir els pròxims anys. Moltes gracies per els teus consells i l´ho has explicat molt bé. Salutacions a tothom!! (jose calella)

    ResponderEliminar
  2. Amic Jordi, m'encanta que algú per iniciativa propia faci aquestes coses, però més m'agrada que ho comprateixis amb nosaltres al blog....;-)
    L'any vinent ja pots comptar amb mi per fer aquest tipo de sortides. M'encanten aquests reptes,l'unic que m'agradaria que no coincidissin amb cap de les importants.
    Vaig a parlar amb el Sr. Brevets a veure que pot fer....;-)
    Felicitats!!
    Una abraçada,
    Roger

    ResponderEliminar
  3. Jordi: Prenc nota. D'aquí un mes 54. Als 55, que ja piquen, abaixo intensitat i pujo volum, almenys és el que tinc pensat.

    I quan em queixo, sempre ho faig pensant que tinc raó.

    Ara: tu ets la pura essència d'aquest esport. Et felicito i et faig una reverència. I tant que te la faig.

    Quimet

    ResponderEliminar
  4. Jordi, primer de tot, felicitar-te de nou doncs has demostrat que "voler és poder" i tú ho has aconseguit, la de 300 i 400, al-lucinant, enhorabona. També felicitar des d'aquí els teus gragaris, que mentre estan amb tú donant pals nosaltres ens alliberem una mica, jajajaj (nois és broma per favor no us ho agafeu al peu de la lletra)
    Segon, amb mí, bé amb nosaltres, suposo que el Joan també s'apuntarà ja hi pots comptar, doncs reptes d'aquets et fan ser més gran com a persona i ciclista. Seria genial poder ser un bon grup, i tú de "boss" per suposat.
    Fins la propera

    ResponderEliminar