viernes, 27 de mayo de 2011

Brevet 400km per Jordi Roig


Aquest any he variat la rutina,passo la nit de divendres a dissabte dormin a l´autocaravana del meu sogre,aixo hem permet dormir mes estona i anar més tranquil. M´aixeco a les 4.30 menjo i ja començo a veure gent,vaig a passar el control de llums i agafar el carnet de ruta...a la de400 enseguida trobes a qui busques , ja que sóm pocs,90 inscrits.Com sempre arrenquem a les 6.00 desde Manresa, aquest cop dirrecció Moia,Tona Seva,Viladrau,Coll del Ravell i fins a Sant Hilari.Jo vaig en el pilot de davant fins a Sant Hilari que allà tenim el primer control (km83). aquí decideixo esperar le gent del meu nivell(els últims)...espero i menjo i quan ja veig dos vell coneguts arrenquem junts cap el seguent control...Angles,Amer i ja arrivem ales Presse(km 137)...jo iel companys anem molt bé de temps i de forçes..pensem en arribar al 1 de la matinada mes o menys,res mes lluny de la realitat,...seguim per Olot,Banyoles,com podeu veure la ruta es molt xula i dura,de moment amb bon temps...pero a partir del tercer control,a Serinyà(km 180) ...la mare de totes les tormentes ens agafa dins del seus braços i decideix acompanyar-nos tot el que queda de dia i de nit...mollats seguim dirrecció Besalú,Castellfollit...plou molt i anem agafant gent ...el grup sóm uns quinze però a les rampes de Capsacosta tot es trenca,jo pujo a tope i adelanto a tothom vaig cec i directe al seguent control(km 235)...es ajuntem tres breveteros ells dos van xerrant...mira com plou...jo plego...massa aigua ...fins un dells em pregunta qui sóc i si vaig sol...si vaig sól ...anem tirant i com les coses sempre poden anar pitjor,en trobem una cursa de rallys de cotxes,un tram neutralitzat que els cotxes fan atota llet..un d´ells ens abliga a parar a la cuneta...així,mollats amb gana i acollonits per aquest Carlos Sainz parem a menjar alguna cosa i entra en calor dins d´un bar d´Avià...va arrivant mes gent altres que ja han decidit plegar,l´estampa es dantesca,ja es far de nit i decidim que ningú es pot quedar sól en aquestes circumstàncies. En total sóm uns 15 anem fent i seguim mollant-nos,alguns ja tenen fred degut a que porten poca roba i no para de ploure moltissim en cap moment. A partir d´aquí és pura supervivència. Jo porto samarreta, maillot lllarg,xaleco,chaqueta winsttoper,chubasquero i diaris al pit i els peus. Aquí m´anadono que arribarè molt tard.

En una baixada em quedo a ajudar a un que a punxat i ens quedem sols,collons quin nit,cada vegada perdem mes temps,les punzxades es vaan succeint i la gent trenca el pacta de tots junts(jo dec tenir cara d´o.n.g),la gent n s´espera i ens quedem tres tots sols riem per no plorar...un truca als companys i els i diu que ens esperin al pròxim control i que portem un tiu molt tocat...arrivem molt a poc a poc al contrlo de Solsona(km 330) i allà ja fem un grup de nou breveteros que aarivarem tots junt fins a Manresa pero avans punxariem 11 vegades...algun aprofitaven les punxades per dormir al costat de la carretera...ara ja no plou i estem animats.Arrivarem ales 5.30 gairebé 24 hores mes tard, ha sigut la 400 més dures que és recorden i plena d´anecdotes que es queden dins nostre. A les 6.00 dormo a al caravana ,em desperto dues hores més tard per arrivar a l´esmorzar de Muntbikes a Collsacreu...sóc una màquina je, je, je..Aquest brevet me la dedico a mi mateix.per que me la mereixo ...no us sembla?. El dia 28 faig la de 600..si si eldia de la final. Com sempre si vole-ho saber més coses m´ho pregunteu JORDI ROIG i MONTSANT

1 comentario:

  1. demà, d'aquí sis hores comences la salvatjada dels 600. se que no ho llegiràs, però que et vagi molt bé i gaudeixis moltíssim. ja ens ho explicaràs.

    quimet

    ResponderEliminar