jueves, 2 de junio de 2011

Sortida carretera Diumenge 5 de Juny

Ruta: Excursió a Montserrat

Quedarem a les 6h. a la rotonda de l'Ajuntament d'Arenys de Mar.

Ruta serà la següent:
Arenys de Mar, Mataró, Argentona, Parpers (reagrupament), La Roca, Granollers, Sabadell, Terrassa, Vacarisses, Monistrol de Montserrat, Monestir de Montserrat (parada, ciri, mel i mató), Terrassa, Sabadell, Granollers, St.Celoni, Collsacreu, Arenys de Munt.

Total: 185kms. 8h. aprox.
Ver mapa más grande

P.D.: Quan diem que anem a veure La Moreneta amb bici, no ens referim això...






















...es per evitar mal entesos...;-)...

Ens veiem Diumenge!!
MuntBikes

8 comentarios:

  1. jajajaja!!! aquesta tia com surti així amb bici ja voràs com quedarà d'escaldada......weno q us vagi mlt bé (jo marxo el dilluns a la Durango i he de descansar,jujuju)!
    Segur q més d'un vorà la verge a alguna corva abans d'arribar al Monestir!!!

    Disfruteu molt!!!!!

    ResponderEliminar
  2. xo estamos locos o q?? dos sortides d'ultrafons en dues setmanes, vengaaaa festival!!!
    x cert la broma cancellara.....jajajajaja!!! q bo....jajajaja

    ResponderEliminar
  3. Tranquils aquesta vegada la pluja ha fet de les seves, però aquesta ruta, queda posposada desprès de la QH. Segurament al mes de Juliol.
    D'aquesta manera podrem agraír-li a la Moreneta la bona temporada que hem fet tots...;-)...
    Per cert reserveu el 9 de juliol, que fem la pujada Andorraaaaaa!!

    ResponderEliminar
  4. Hola:
    qui vulgui anar a veure la Moreneta sembla ser que serà amb afegit, de Kms és clar. Per Juliol m'espera la platja. Em borro directament.
    Per cert, el 9 de Juliol és festa Major a Arenys de Mar. Ara, per mi no el canvieu que el 18/06/2011 dono per acabada la temporada i no se que vull fer. Tampoc faré l'escalada al cementiri que ja no estic per aquests "calentons". Uf!! em veig malament no???.

    Ara vaig a fer rudillus amb uns 60 rivals virtuals. és de conya perquè no hi ha semàfors i ja me'ls trio fluixets per guanyar-los a tots.

    :-). de molt bon rotllo eh!!!!!!!!

    quimet.

    ResponderEliminar
  5. Figñon no sabia que havies comensat la temporada!!!

    ResponderEliminar
  6. uf estic tope cansat. acabo de gastar 1800 kcal, 1200 mts de desnivell. toi muerto :-)

    ResponderEliminar