viernes, 8 de junio de 2012

Sortida carretera Diumenge 10 de Juny

Ruta: Volta a Osor i tornada pel Montseny

Quedarem a les 5h.45min. a la rotonda del Ajuntament d'Arenys de Mar, per sortir a les 6h. en punt!!

Ruta serà la següent:
Arenys de Mar - Calella - Tordera - Cal Coix (reagrupament) - Sils - Sta.Coloma de Farners - Anglès(reagrupament-cafetó) - Osor - St.Hilari Sacalm (reagrupament) - St.Sadurní d'Osormort - Seva - Collformic(reagrupament) - Montseny - Sta.Maria de Palautordera - Vallgorguina - Arenys de Munt (cerveseta al pavelló).

Total: 170kms. 7h. aprox.

Ver mapa más grande
Perfil etapa:
Perfil Collformic:




Ens veiem Diumenge!!
Club Ciclista MuntBikes

11 comentarios:

  1. deu meuuuuu!!!!

    arnau

    ResponderEliminar
  2. Una volta amb molt d'encant.

    I apte per a tots... o no.

    Porteu mòvil,cameres de recanvi i de fotos pel paissatge,cobertes en bon estat,casc i la bicileta si pot ser. Sense no es va en lloc...jajaja.

    Fora conyes!!! Es una ruta realment maca i que es pot fer llarga depenen del ritme que es porti de Sant Hilari al peu de Coll Formic.

    Vinga Gasssssssss!!! i fins demà!!! No i falteu cap ni un, sobretot tu Quim no pots faltar aquesta cita. Hem vas dir que no fallaries, així que ha complir s'ha dit.

    ResponderEliminar
  3. doncs fallaré. ara tinc 15 dies per dedicar-me a una alta història sobrevinguda i que no em permet estar tantes hores pedalant. Quan s'acabi i tornarem. C'est la vie. :-(
    Sortiré pels voltants d'arenys una estona.

    que us vagi bé!!!!
    Quimet

    ResponderEliminar
  4. veig que deveu estar tant cansats que no dieu ni Mu!!
    Bé sota el meu punt de vista ha estat una sortida extranya però satisfactòria, volia patir.
    volia curtirme per la QH i en varies fases ho he fet.
    primer perque he arrivat tard i he hagut d'anar fins calella a tope en fred, feia una mica de ventet que no és molt normal de les 6.00 AM.
    després per el detall mal fet de que casi no havia dormit.. he agafat un globo despres de sant hilari.. espectacular, bueno, tranquilitat, el meu pare, en pepe i en dani m'ha acompanyat a buscar algo de menjar solid i ja està, geladet i recuperat mes o menys. collformic a ritmet maco.. ;)
    i a sobre tenía un radi tocat de un dia que em vaig enganxar amb la tanca de monsieur montmany, i algún dia tenia que petar.
    tranquilitat de st celoni cap amunt,
    pavelló i una més al sac.

    setmana de recuperació. espero .

    arnau

    ResponderEliminar
  5. Hola,

    Despues de la tarde del domingo en estado semi catatonico, puedo empezar a recordar la salida de ayer...

    Una salida larga y dura, no se cuantos metros de desnivel acumulamos, pero las piernas lo notaban al final...
    La ruta super guapa, me encanto el recorido hasta St Hilari, sin dejar de picar para arriba y con el curveo, y el paiseje precioso.

    Estaba un poco asustado pensando que el esfuerzo inicial lo pagaria en Collformic, asi que de St Hilari a Seva fui muy tranquilo. Ademas Arnau y cia habian parado delante asi que no habia prisa.
    La subida del Collformic fue chula, con velocidad de a bordo constante y sin tirones. Despues de eso no recuerdo mas, solo pensaba en llegar y comerme un bocataaaa!! jajaj

    Empiezo a recuperar las sensaciones del verano pasado antes de la QH, que pena que no pueda ir al final para intentar mejorar tiempo

    Javier

    ResponderEliminar
  6. Ha estat una srtida molt guapa. Un recrregut precios a l hora que exigent. A pesae de l hora i la dificultat. La sortida ha sigut molt nombrosa. Per mi ha sigut l ultim test avans de la Qh. I encara que no em puc queuxar. Me saguit notant molt cansat. Espero recuperar me.
    Esteu tots molt forts especialment l Emma que fa por.
    Per ultim vull fel.licitar en Roger per el post de la Sortida. Cada dia mes complert i amb molta precisio tant de km. Com d horari

    ResponderEliminar
  7. Primera sortida amb vosaltres i la veritat és que vaig disfrutar moltíssim!Gràcies nois per aquests entrenos i per la companyia,un plaer!!!Espero poder tornar-hi aviat!

    ResponderEliminar
  8. miquel a veure si et veiem aquesta setmana dimarts o dijous, ja vas agafant la dinàmica de les sortides, pujaves super be a sant hilari!

    ResponderEliminar
  9. s'ha de valorar la feinada que ens fà el roger cada setmana amb aquesta dedicació! ahir vem cumplimentar els horaris amb una precisió de 4minuts! es brutal!
    posar la ruta com ens la posen amb mapes, informació fotos i detalls comporta gairebé una hora..

    ResponderEliminar
  10. Per al.lusions: Lo de la tanca que diu l'Arnau, recordo que va ser tornant de Montserrat en un moment que ELL anava com ahir, també amb un globo, i anant rera meu es va enfilar a la meva bicicleta. Aquestes rodes que portes fallen més que una escopeta de fira. :-) de bon rotllo eh!!!!!
    Monsieur Montmany.

    Per cert, amb sumo al reconeixement del Sr Roger ja que és veritat que la pissarra de sortides dominicals del C.C. Munt Bikes sota la seva gestió és de 10!!!! Chapeau!!!!

    ResponderEliminar
  11. SISI QUIM! JO em vaig enganxar i JO anava globo, pero era diferent, el diumenge no anava tocat ni petat, estaba amb una baixada de tensió que em cagava a sobre, em vaig recuperar i a collformic a tope igual que a osor,
    ;) ens veiem aquesta tarda.

    arnau

    ResponderEliminar