jueves, 17 de enero de 2013

Sortida carretera Diumenge 20 de Gener

Ruta: Santuari Mare de Deu del Coll tornant pel Pantà de Susqueda

Quedarem a les 7h. a l'Ateneu d'Arenys de Mar, per sortir a les 7h.30min.

Ruta serà la següent:
Arenys de Mar - Calella - Cal Coix (reagrupament) - Sils - Sta.Coloma de Farners - Anglès - Osor - Coll de Nafré - Santuari Mare de Deu del Coll (reagrupament-foto) - Coll de Nafré - Tram Ciclocross /Sterrato - Pantà de Susqueda (reagrupament-foto) - Cellera de Ter - Anglès - Sta.Coloma de Farners (reagrupament) - Mallorquines - Hostalric - La Batlloria - St.Celoni - Vallgorguina i Arenys de Munt (cerveseta al pavelló).

Total: 158kms. 6h.30min. aprox.

Ver mapa más grande

Perfil Osor-Santuari Mare de Deu del Coll:

Ens veiem Diumenge,
Club Ciclista MuntBikes

10 comentarios:

1. Els del temps han anunciat una borrasca escocesa, i amb tot el que això comporta (faldilla de quadres i sense res a sota) em sembla que fare com en Vicenç la setmana passada i "em trobaré malament" o m'agrafara una lumbàlgia ;)

ResponderEliminar
  2. Genard. Sense mots. Pet que no hi hagi cap mena de dubte aqui m adreço. Estas Mort. Ets un cadaver. Es clar ciclisticament psrlant. Es clar. I si algu gosa. Empenyat a Collsacreu. Cosa per altra banda bastant habitual en els finals de ruta d in mindungui com tu. Li tallare les mans.
    No saps en el metde que t has posat. No coneifes l afecte del lado oscuro sobre bocamolls com tu. Quant haguem acabat amb tu. Deixatem que el Tauro acabi de deborar wl poc que quedi de tu.
    Dart Veader.

ResponderEliminar
  3. És veritat que el temps pinta malament. Jo diumenge directament esborrat d'aquesta macro volta. Si plou i es suspèn m'agradaria molt fer-le per exemple el mes d'Abril, on no farà ja fred i la natura estarà espectacular. Genard, evidentment algun dia cauràs sota el meu domini i no em demanis clemència, et faré una rialla i quedaràs enrere. :-)). I no desitgis mals aliens que potser et venen. tenir lumbàlgia no és gens recomanable, t'ho asseguro.

Aprofita i ves al Cocoa i "disfruta". Vicenç, a veure si d'una punyetera vegada pots arrancar la temporada, que serà molt i molt llarga.

quimet

ResponderEliminar
  4. Sis, tens raó Quimet, no hauria d'haver fet broma amb això.

5. Hola penya: espero que la sortida us hagi anat d'alló més bé. M'arriben notícies que s'han vist cap a l'arribada grans quantitats de ocellots volant. També diuen que entre els pajarracus hi havia alguns globus.
    Serà veritat????

Quimet.

ResponderEliminar
  6. Hola a tots, la sortida em va agradar molt, i necesiva fer distancia, m'havia agradat fer la Vallgorguina en el grup si no haguessis sortit tan rapid; de toda manera pensava de estar mes reventat a la tarda i no ha nsigut així, estic content de com estic, tot i que he de millorar la força, a poc a poc pujaré el nivell.
    Apa fins a la Cannibal del diumenge 27/07.
    Salut, Luciano

ResponderEliminar
  7. En primer lloc. La sortida d ahir em va encantar. Roger un 10. Em va agradar molt la pujada i aixo que vaig patir moltíssim. Per altra banda ahir ho vaig patir. Feia molts diumenges que no feia una sortida llarga i ho vaig notar molt. Fins el punt que poc abans d´arribar a la Batllòria vaig agafar una "Pàjara". Monumental. I sort de l´Emma. que em va remolcar fins la betzinera de Sant Celoni. On vaig menjar i beure una Cocacola que em van rabifar. I a partir d alla a roda de l´Emma a un ritme tranquil vaig poder acabar la volta amb certa dignitat. Tota una cura d humilitat. Aquest any he tingut un molt mal començament. Per tant em toca treballar molt i parlar poc. I a la "Canival". a sobreviure. No puc aspirar a més.

Vicenç Rebollo i Bartrolich

8. Bon dia cicloestportistes...
    Aprofito el moment per comentar 4 coses ...
    Estic d'acord amb el Luciano i el Vicenç sobre la sortida de diumenge..., va ser fantàstica, un pèl llarga per aquestes alçades de temporada, i massa ràpida al principi, em costava seguir la roda al pla... Això s'acaba pagant...
    Algunes absències significatives que després piulen molt al bloc i un ambient de companyerisme dels que fan disfrutar...
    La majoria vam acabar amb les forces justes, o més ben dit, esgotades, però amb una sensació de satisfacció que no té preu... Quan tornàvem tard i algú va comentar repostar a la gasolinera vaig pensar quina bona idea!, ningú va protestar...
    La carretera d'Osor és una meravella, tan de pujada (suau) com de baixada (divertidíssima), i la pujada al Santuari del Coll és un d'aquells ascensos inèdits que quan el fas sembla un calvari, semblant a Bracons, et fot una cara d'òsties (amb perdó) i arribes desencaixat,... en el meu cas fins al punt que no em vaig adonar de quan vam sobrepassar el lloc de l'ermita i vam continuar amunt fins acabar l'asfalt...
    En fi, una sortida per repetir i completar quan estiguem més en forma...
    Albert Galicia

ResponderEliminar
  9. hola sóc el de: catalunya desde l'aire..
    ja que vaig tenir unes vistes acollonants desde abans d'hostalrich fins la repsol de santceloni, on vaig fer un aterratge d'emergència.. l'home de la benzinera em va veure la cara i ho va entendre tot,,. era un poema que deia:.. on vas nanu, anant a dormir tard i sortint sense esmorzar... as acabat com havies d'acabar... per tant paquet senser de ''bollería'' i xocolatines.. (és una dieta secreta) la maría me la fà a mida. consisteix en no esmorzar i pots acabar a santceloni menjant donetes, no et preocupis que vas amb dèficit de calories, i passen d'estat sòlid a vapor en 5 segons! jejeje
    en fí que em va servir per saber que estic molt malament i que vaig acabar el pitjor de tots. per tant desde aquí darrera la part bona es que només es pot millorar!
    aquesta setmana no podré venir, a la canibal, perque tinc compromisos amb la cursa de BTT a sant vicenç de montalt.
    la que vé allà hi serem!