viernes, 23 de agosto de 2013

Sortida carretera Diumenge 25 d'Agost


Volta a Osor i tornada per Coll de N'Orri

Quedarem a les 7h. per qui vulgui fer cafetó a l'Ateneu d'Arenys de Mar, per sortir a les 7h.30min.

Ruta serà la següent:

Arenys de Mar - Calella - Tordera - Cal Coix (reagrupament) - Sils - Sta. Coloma de Farners - Anglès (reagrupament) - Osor - St. Hilari Sacalm (reagrupament i avituallament Rest.Bascula) - Arbucies - Coll de n'Orri (reagrupament) - Breda - La Batlloria - St.Celoni - Vallgorguina i Arenys de Munt (cerveseta Plaça Esglesia).

Total: 131kms. 5h. aprox.

Ver mapa más grande

Ens veiem Diumenge!!
Club Ciclista MuntBikes

3 comentarios:

  1. Mañana espero "disfrutar" de una buena salida, (buena ruta, buena compañía...habrá buenas piernas? Buenos "palos")
    Quím: el otro dia, me dio recuerdos chema arguedas (planifica tus pedaladas) para ti.
    Saludos a todos (jose calella)

    ResponderEliminar
  2. Gràcies Jose: i pensar que els últims 30 Km de la QH els vaig fer al seu costat i no li vaig dir ni hola. No tinc perdó. De veritat que sap qui sóc???.
    No m'ho puc creure. :-)
    Avui se que ereu molts i que heu gaudit d'una bona jornada. La volta és collonuda però estic poseit per la mandra i fer tantes hores no em ve de gust. Finalment he sortit amb en Vicenç i hem rodat a un ritme viu. Ja sabeu que amb el DV no hi ha treva. Està fortot i prometo esforçar-me més per limitar les diferències. Visca MuntBikes :-))
    Quimet.

    ResponderEliminar
  3. Despues de la visita personalizada del hombre del mazo, creo que algo ya recuperado, por lo menos puedo mover los dedos para escribir.... salida bonita paisajisticamente hablando, por lo demas, pasare un tupido velo...pero bueno con ganas para la proxima....Un saludo
    Gabriel

    ResponderEliminar