jueves, 3 de marzo de 2011

Presentació Team MuntBikes Diumenge 6 de Març

Aquest Diumenge, farem la Presentació Oficial del Equip MuntBikes que competeixen a la Copa Catalana en les categories Senior Master 30 i Juvenils.

Horari del matí:

A les 9h sortida desde MuntBikes, amb tots els membres de l'equip, on us esperem a tots per rodar junts i poder gaudir del ciclisme tots junts.

Ruta: Arenys de Munt (MuntBikes)-Mataró-Vilassar-Argentona-Dosrius-Can Bordoi-St.Celoni-Collsacreu-Arenys de Munt (aperitiu a MuntBikes!!).

60 kms. aprox.

De 11.30h a 13h, farem un aperitiu / pica-pica on esta convidat tothom (ciclistes i no ciclistes, fills i filles, marits, dones i familiars....;-)...), on parlarem amb els integrants del equip i farem la foto oficial i algunes fotos per la posteritat.

Així doncs, ja sabeu, aquest Diumenge convida MuntBikes al aperitiu!!
No us ho perdeu!! Us esperem!!

Cordialment,
Team MuntBikes

6 comentarios:

  1. no us oblideu d'apuntarvos a la terra de remences els que volgueu venir, en 3 dies hi han 2.000 inscrits!.

    Muntbikes

    ResponderEliminar
  2. Jornada festiva amb la desgràcia de l'atropellament al company Jordi Roig que, sortosament, sembla que ha quedat en un ensurt..., però la petacada que has rebut ha estat "terrorífica". Des d'aquí molts ànims perquè tornis ben aviat i s'acabi aquesta "mala sort" que sembla que et persegueix el 2011...
    Anant a les anècdotes, avui no hi havia res a fer amb tants "pros", tot i així ens les hem tingut amb el Germán (rivalitat sana) i m'ha tocat la pitjor part..., però això continuarà...
    He vist molts companys "tapats", tant entre els que hi eren com els que no hi eren..., i això és mala senyal perquè vol dir que s'estan reservant per fotre pals quan menys ho esperem.
    Els de la Transmaresme ja ens direu "com heu patit tant puja-baixa"...

    ResponderEliminar
  3. molt bé la transmaresme! demà posarem 4 lineas!
    espero que ho hagueu passat bé a la presentació! ja he vist que ereu més de 40! això creix! gracies a tots!!

    MuntBikes
    arnau.

    ResponderEliminar
  4. Nois, us vull agrair totes les mostres de "carinyo" que heu mosrat...tots del primer al últim heu estat a l´alçada de les circuntàcies...sou grans ciclistes o cicloturistes o com volgeu dir-ho...però sou insuperables a nivell humà,sempre que he tingut alguna cosa no heu fallat...em sento estimat per tots vosaltre i per altres que han trucat a casa o han preguntat per mí i no surto gairebé mai amb ells.
    Avui amb fa mal tot el cos,el genolls,les tíbies,l´esquena,els melucs,el coll i sobretot la moral...la moral amb vosaltres tè fàcil soloció,tres sortides i endevant.
    Avui no es el meu aniversari,però ahir el casc em va salvar de consequencies molt greus...
    Haig de crea una o.n.g. per recollir roba de ciclisme tella S o M ,despres de tantes caigudes no en tinc cap sense forats,je je je...
    Gràcies a tots i aquesta nit pago jo.

    ResponderEliminar
  5. Millorat aviat Jordi molta força de part dels juvenils!

    ResponderEliminar
  6. Jordi millorat aviat que la propera sortida jo vinc i necessito compartir amb algú les meves pulsacions, sino la rara només sóc jo i em sento molt sola, jajajaja.
    Ànims i moral ven alta que sense tú la grupeta coixeja. T'esperem el diumenge.

    ResponderEliminar