jueves, 29 de mayo de 2014

Sortides carretera mes de Juny

Diumenge 01/06/2014 - 4 Voltes a Mata -
Quedem a les 7h.00min, per sortir a les 7:30h. des del ateneu d'arenys de Mar. (compte! hem canviat de les 7 a les 7.30h! no us equivoqueu)
Ruta:
Arenys de Mar -  Mataró - Riera Sant Simó - La Fornenca - St. Andreu de Llavaneres - St. Vicenç de Montalt - Arenys de Munt - St. Iscle - St. Cebrià - St. Pol - Canet - Arenys de Mar....així primera volta, les restants 3 voltes pujarem per Llavaneres ja que estarà tancada la crta. perquè estan fent la Triatló de Mataró i a la 4ª ens aturarem al Pavelló d'Arenys de Munt (cerveseta al Pavelló).
139 kms. 5h.30min. aprox.
Per veure mapa ruta clickar aquí

Diumenge 08/06/2014 - Ultrafons del Montseny -
Quedem a les 6h.15min. per sortir a les 6h.45min. des del Capote d'Arenys de Mar.
Ruta:
Arenys de Mar - Arenys de Munt - Collsacreu - St.Celoni - Campins - Sta.Fe - St.Marçal - Viladrau - Seva - Collformic - Mortirolo - La Costa - Fontmartina - El Mirador - Turó de l'Home - Les Antenes - baixada Sta.Fe - Campins - St.Celoni - Collsacreu i Arenys de Munt
150 kms. 6h.30min. aprox.


Diumenge 15/06/2014 - Volta Terra Negra -
Quedem a les 7h. per sortir a les 7h.30min. des de l'Ateneu d'Arenys de Mar.
Ruta:
Arenys de Mar - Calella - Blanes - Lloret - Tossa - TerraNegra - Llagostera - Caldes de Malavella - Cal Coix - Tordera - Pineda - Canet i Arenys de Mar.
115 kms. 4h. aprox.


Diumenge 21/06/2014 - Quebrantahuesos -
Sortida a les 7h.30min. des de Sabiñanigo (Osca).
Info clickant aquí - 200 kms.


Dimarts 24/06/2014 - Sant Joan -
Quedem a les 7h.30min. per sortir a les 8h. des de l'Ateneu d'Arenys de Mar.
Ruta:
A decidir en funció del QUORUM que hi hagi.

Diumenge 29/06/2014 - Esmorzar de Germanor -
Quedem a les 7h. per sortir a les 7h.30min. des de l'Ateneu d'Arenys de Mar.
Ruta:
Arenys de Mar - Mataró - Masnou - Alella - Font de Cera - Vilanova del Vallès - La Roca - Coll de Parpers - Dosrius - Can Bordoi - Sant Celoni - Vallgorguina - Collsacreu.
80 kms. 2h.30min. aprox.

Us esperem,
Club Ciclista MuntBikes

6 comentarios:

  1. Sermó CANÍBAL:

    Avui tocava les tradicionals 4 voltes a Mata, que gràcies a la perícia d'en Roger s'han convertit per segon any consecutiu en les 4 voltes al Pollastre. Roger apunta-t'ho a l'agenda del 2015 i no facis coincidir aquesta ruta amb el Triatló de Mataró.I a més el pàjaru no és presenta. En saps molt de fer espantades. Més que jo i tot que ja és dir.

    Doncs bé bona colla a la sortida, amb molts integrants del L.O. , però ja sabeu que a mi això em posa i molt. Per edat portava 10 anys al segon, ni més ni menys que en D.V. que deien al pavelló que amb els anys un ciclista millora. No m'he descollonat de "RISA" allà mateix no se perquè.

    Aquests deu anys amb en DV i molts més amb altres m'han fet decidir a no donar un putu relleu ni de casualitat, faltaria més. Avui he fet el Lejarreta diria que un 65% de la volta, el que dona una gran informació dels contrincants.

    I en Dani avisat de que si feia de les seves a la primera volta, mrxava al Palcu, és a dir abandonava la cursa ipso facto. I el noi s'ha comportat, cosa raríssima. Potser es va fent gran, ves a saber.

    Primera volta feta més ràpida que mai, i molta culpa d'això gràcies al Sr Pitillu, que avui treballava incondicionalment i "hasta la muerte" per en D.V. I que no digui que no que s'ha notat molt. Però tot i el ritme ràpid, he coronat el Pollastre amb la tropa i ja m'he vist les orelles.

    Destacar la presència de la Maria, xerrant pels descosits, quan temps sense sentir-la. I dir que va com una moto. Això de tenir de parella el campió de Catalunya és nota i molt. Dir que en Joan Puigvert, qie havia anunciat la seva presència no s'ha presentat. Joan Ahir Puertos Ribagorza i avui la Caníbal de Primavera, no fan bona parella. Has fet bé de no venir.

    Comencem la segona volta i jo ja vaig amb el pensament de quedar-me pujant Llavaneres, però incomprensiblement, el ritme ha estat molt suportable i vet aquí que tornem a coronar amb el grupu i trobant-me bé.
    Aquí remarcar l'estratègia de la direcció del L.O. Cagalera súbita d'en Luc Skywalker, retirada pel cementiri i reaparició a Canet amb avituallament pel Capo. No pot fallar, cada any és el mateix.

    A la tercera si que pujant a Llavaneres els BONS "lease" DANI, JEROEN, GABRIEL ARNAU I ÈRIC, han forçat la màquina i adéu. Aquí he vist com en DV no feia ni el més mínim esforç per anar amb ells, cosa que en un primer moment m'ha despistat, però que després he vist com una bona estratègia del Capo, que anant amb ells i no poder seguir-los era un suïcidi.

    I aquí si que m'he dit. Aquest, avui no et deixa, Quimet: et tocarà patir avui. I déu n'hi do lo que he patit. Sort que el meu gregari, tot i estar lesionat m'ha fotut una mà que si no.

    Abans del pollastre s'ha avançat en DV uns metres i jo pensava que baixant empalmaríem ràpid. Que collons!!!!!!! S'han posat els 4 (DV, Adrià, Pitillu i Trens) a tope, i si no arriba a ser per en Xavi no empalmo. Baixant per Sant Iscle a quasi 150 ppm. Volien eliminar-nos, però finalment a Sant Pol em empalmat. Repeteixo, avui el gregari s'ha comportat tot i que com sempre es fot a tirar allà on no toca i perd forces per un tubu. El dia que conservi més calcem.nos

    Segueix........

    ResponderEliminar
  2. I la última volta (mitja) ja ha sigut alló que és diu A CARA DE PERRO. sabia que ho tenia difícil, però en DV estava allà i tenia que intentar guanyar-lo, tot i que ja veia que a les pujades tenia un puntet més que jo.

    Pujant al Pollastre he fet un intent ( de merda ) i al moment m'ha rematat, amb un pitillu sempre al seu costat. He seguit lluitant i patint i al coronar la diferència era mínima. Al final arribada al pavelló assedegat com mai, però content, perquè en el fons m'agrada la competició i si pogués us cilindraria a tots sense pietat.

    Remarcar que la mitja ha estat de quasi 32km / h que no està gens malament i que ja!!!!! tindré una nova arma letal. A aquestes edats la motivació no la trobes, però intentaré buscar-la per seguir fent aquestes ANIMALADES amb els amics de Munt Bikes.

    I res més.

    Amén!!!!!! atajo de cabr.............


    El Predicador.

    ResponderEliminar
  3. Bona cronica.Quim crec que estar tot ben explicat.
    Primer vull fel.licitarte per la bona volta que has fet. has sapigut patir. I jo et veig sub 7h. a la QH.
    A mi personalment m agrada molt aquesta sortida. Per que es una carrera. I m agrada compatir. Com sempre es una sortida que sortim molts i acabem pocs. I aixo diu molt de la duresa no nomes fisica sino mental.
    El que respecte a mi. He preferit fer un bon entreno. I no seguir els Superbons. Per no arrestrar me tota la volta sense poguer fer relleus i acabar quedant me. I no m he equivocat. He fet un bon entreno, i he acabat sense rampes i amb molta força a les cames. No he tingut cap crisi.
    Per acabar nomes animar-vos fer cometaris al blog. Aixi la gent que ens segueix pot gaudir de els nostres comentaris.
    D.V.

    ResponderEliminar
  4. Messier montmany s'ha de reconeixer que escrius i pedales amb una classe innata. L'any que bé si els torns m'ho permeten allà estaré. Això si, em conformo a acabar les quatre voltes encara que sigui l'últim. Esteu tots molt forts, Cabr...
    J.Rebollo

    ResponderEliminar
  5. Quim molt bona volta, dir-te que com sempre des del principi he anat a la meva puta bola i segur que posant més del que hauria d’haver posat per la meva patètica forma física, de fet, jo si que he arribat amb rampes (he begut i menjat massa poc 750ml i una barreta XDDD). De totes formes gràcies a tu he arribat amb DV, ja que no podia permetrem el luxe de deixar-me “guanyar” per Sr. Montmany XDDD.

    Quim no t’enganyis amb les super mitges sobretot anat al darrere tot el sant dia i atacant en 3km últims de pujada CULLONS (tothom fa el que pot i el que vol, bona estrategia), l’Adrià i jo fosos com els que més i portant-vos fins a Llavaneres, mare meva.

    Feia dies que no venia i la veritat és que esteu molt i molt forts!!!!!! CABRONES!!!!!!
    Només em queda lamentar les baixes que hem anat tenint al llarg de la ruta. La setmana vinent primer repte de muntanya des del paron; us rebentaré a tots!!!! XDDDD , les rodes....és clar!!!

    PD: Quim a felicitats per la nova màquina i a disfrutar-la, però no et tornis del LO que sinó no hi ha suquillo al blog !!!!!

    Pitillo

    ResponderEliminar
  6. Hòstia!!!!! ja he begut oli. En D.V. ha après a córrer en bici. Si ja no segueix els bons i no rebenta, ho tinc cru. Tindré que canviar la forma d'entrenar, fer-ho més durament si no, no arribaré a derrotar-lo, que és una de les meves més grans motivacions. Espero que hagi estat una flor de primavera i que en "el fragor de la batalla" perdi al cap i segueixi als bons..... :-)

    I tu Pitillu no desmereixis el meu esforç d'ahir. Tingués per segur que si podés rellevar ho faria, però al ritme que és va quasi sempre impossible, tot i que en un parell de Sant Pol - Llavaneres per la NII d'ahir, m'estava dormint sobre la bici :-)))))))))))))).

    Apa-li que diumenge serà la rererehòstia i a més consagrada.

    Quimet The Preacher.......

    ResponderEliminar